Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Грет М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Грет М. Я. Блоги як складова наукової комунікації [Електронний ресурс] / М. Я. Грет // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_2 Розкрито значення та роль блогів як важливої складової наукової комунікації. Висвітлено сучасний стан використання блогів у бібліотечній справі України. Розроблено класифікацію блогів за ознаками, що випливають з їх організації та технологічного процесу.
| 2. |
Грет М. Я. Блогосфера і бібліотечні блоги в Україні [Електронний ресурс] / М. Я. Грет // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2014. - № 3. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2014_3_11 Висвітлено пошук ефективної стратегії виходу бібліотек у соцмережі та блоги. Розглянуто поняття "бібліотечна блогосфера", цілі, переваги, можливості бібліотечних блогів, особливий вид блогів - мікроблог Twitter, активне використання українськими бібліотеками нових можливостей для просування своїх послуг, ресурсів, підтримки інтересу до бібліотеки, книги, читання.
| 3. |
Грет М. Реклама бібліотек у блогах [Електронний ресурс] / М. Грет // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2015_1_11 Розглянуто особливості рекламування бібліотечних послуг у блогосфері. Проаналізовано форми і засоби реклами в українських бібліотечних блогах, окреслено перспективи цієї інноваційної діяльності.
|
|
|